Ennek orvoslásához el kell indítani az ÁNYK programot, majd a Szervíz/Beállítás menüpontot kell választani.
Ezt követően a "Működés" fül "Felhasználói azonosítás" pontban ki kell választanunk, hogy rendelkezünk-e Ügyfélkapu+ regisztrációval. Amennyiben igen, akkor a 3. pontot a "Ügyfélkapu+ kétfaktoros hitelesítés használatával (KAÜ azonosítás háttrében történik)" kell választani.
Amennyiben nem, rendelkezünk Ügyfélkapu+ regisztrációval, akkor az 1. pontot a "KAÜ portál használatával (Ügyfélkapu,Elektronikus szem.ig,Telefonos azonosítás) pontot kell választanunk.
Beállítások véglegesítéséhez kattintson az "OK" gombra.
Ezt követően a küldés során a képernyőn kapott utasáítások szerint kell eljárni.
Felhívnánk kedves ügyfeleink figyelmét, hogy az ÁNYK, Ügyfélkapu, Ügyfélkapu+, DÁP állami fejlesztésű, tőlünk független alkalmazások.
Ezekkel kapcsolatos kérdésekben kapacitás és kompetencia hiányában sajnos nem áll módunkban segítséget nyújtani.
Ezen programok használatával kapcsolatos problémáikkal, kérdéseikkel keressék a NAV infovonalat, a 1819 telefonszámon.